Nessee34 Kızlar pazartesi günü gıttıgımde 4+3 haftalıktım bugün özele gıtsem bebegı gorebılır mıyım kaç haftalık oluyor ?haftaya perşembe gününe kadar beklemek istemiyorum da
AdaEcem Nessee34 Çarşamba günü 6 haftalık olduğu öğrenmiştim m kalp atışı başlamış dedi doktorum. Ve gösterdi kalp atışıni.
mervedmrcn Nessee34 herkes 6. Haftada göremiyor geç döllenmeyse eğer, bence 7. Haftana girdiğinde gitmelisin hem bebeği görürsün hem kalp atışını dinlersin
Nessee34 Aslaninannesi_ keseyi 4+3 de görmüştüm bebegı gorebılır mıyım acaba 2 kaybım var endıselenıyorum da
Aslaninannesi_ Nessee34 canım endişeni anlıyorum ama kötüyü düşünme ben 4+5 te keseyi gördüm 6.hafta bebeği gördüm 7 de kalbini dinledik garanti olsun diye 2 hafta bekle
Nessee34 Aslaninannesi_ onumuzdekı hafta bebek ıcın çağırdı doktorum da gel işte bekle bekleyebılırsen 😔
Nessee34 AdaEcem benımde doktor kontrolüne göre 6 haftalık olurum ama acıle gıtsem bebegı gorebılır mıyım acaba korkuyorum bısey olacak dıye
AdaEcem Nessee34 kişiye göre değişir bu durum inanın benim de bilgim yok bu konuda. Sakin olun stresden uzak durun. Benm kanamam vardı bundan dolayı gittim ilaç verdi.
Nessee34 Kızlar dayanamadım özele gittim bebişi göremedik tabiki ama gelişimi iyiymiş kese buyumus 5+4 olmuşuz ☺️