Merhaba kızlar, Dün hamilelik testinde bugün ise kan testinde hamile olduğumu öğrendim. Kafamı karıştıran birkaç sorum var size sormak istiyorum..
Öncelikle aldığım gebelik testi predictor yanlış hatırlamıyorsam. ( adet öncesi altı güne kadar tespit edebilen) Ben adet gecikmesinin beşinci gününde yaptım ona rağmen silik çıktı daha net çıkması gerekmez miydi acaba geç döllenme mi oldum?
Bu ay gerçekten hiç beklemiyordum çok antibiyotik ilaç kullandım, kullanmadığım halde normalde alkol ve sigara kullandım ve Hoplama zıplamalı Spora başladım😂 Yani hamileyken yapılmayacak her şeyi yaptım galiba ve öğrendiğimde şok oldum. Planlı bir hamilelik sayılır aslında ama eşimin sperm sorunu vardı beş aydır deniyorduk ve olmayacağını kabullenmiştik bir nebze ne bileyim beklemiyorduk işte O yüzden hala inanamıyorum🥲
Dün sabah sağlık ocağında kan ve İdrar verdim Sabah sonuçlarını aldım. Çok yüksek düzeyde enfeksiyon varmış doktor acil doktora enfeksiyon uzmanına falan görünmen lazım dedi ama idrarımımda yanma yok deyince bir düşündü. Guatrın var mı dedi Tsh yüksek çıkmış yok dedim o zaman çok beklemektendir dedi. Karaciğer enzimleri çok yüksek çıkmış bitkisel ilaç falan kullandın mı dedi bir şey kullandın mı dedi ben de alerji hapı ve antibiyotik kullandığımı söyleyince he bundan kaynaklı olabilir dedi. Enfeksiyon da o zaman yanlış çıkmıştır kanında da her şey Normal çünkü dedi ben hiçbir şey anlamadım yani bütün sonuçlarım yanlış mı😂
Neyse betayı söylemiyordu bile dedim peki gebelik var mı en sonunda evet evet 180 dedi. Pazartesi tekrar vereyim mi dedim gerek yok pozitif zaten dedi doktora gidersin dedi kontrol için biraz bekleyip.
Sorularım şunlar kızlar:
- Beta normal mi, Sizce kan vermeye devam etmeli miyim buradaki kızlar 2 günde bir ver diyor, Doktora ne zaman gitmeliyim ve uygulamada neredeyse altı haftalık gösteriyor sizce bu doğru mu?
- Aynı şekilde kızlar gebeliğin ilk başlarında idrar yolu enfeksiyonu olduklarını ilaç vesaire fayda etmediği için sadece su içmemi söyledi eğer doğruysa benimki çok yüksek bunun için doktora gideyim mi gitmeyeyim mi mi sadece şunu içeyim
Ayrıca benim belirtilerimden bence en önemlisi (tabi enfeksiyon vs kaynaklı değilse) akıntıydı çok yoğun bir akıntı hissi vardı günlük pede bakıyorum bir şey yok ama regl oldum hissediyordum arada bir de soluk bir sarı tırnak kadar var yok akıntı geliyordu kızlar gebelik belirtisi yazmış acaba enfeksiyon dan mı adet sancısı gibi de bir sızım var bazen sol tarafta da olur gebeliktendie dediler ama enfeksiyon felan yapar mı ki ya?
- Beklemediğim bir anda oldu o yüzden hazırlıksız yakalandım ne yapacağımı bilmiyorum nasıl bir yol izleyeyim ne yapayım gebeliğin ilk başında ne yapılır bu arada folik asit kullanıyorum Başka bir şeye gerek var mı gideyim mi yoksa erteleyeyim mi nasıl yapayım ya yardım edin bana😂🥲🥲🥲🥲