Hanımlar ben 26 Ağustos günü rahim filmi çekindim 7 günlük bir antibiyotik kullanımım oldu adetlerim düzenlidir 4 aydırda hep ayın 15 nde adet olurdum bu ay gecikti 2 gün önce test yaptım negatif bugün adetim biteli tam 30 gün oldu sancım var ama adette olmuyorum sadece 6 gün önce göğüs uçlarım ağrıdı ve geçti 2 güne .Hamile olduğumu düşünmüyorum acaba enfeksiyon mu oldu ya da olunca adet geciktirir mi ayrıca korunmadım doktorum korun demedi .