Benimde iki gebelik kaybım var .İlki kendiliğinden bebek oluşmadan 6 . haftada düşükle sonuçlandı.İkincisinde bebek çok geç göründü,9.haftaya kadar bekledik bebek görüntü olarak 5.5 haftada kaldı ama kalp atışı da olusmayinca zorunlu kürtaja aldı doktorum.Sonrasinda genel bir tarama yapıldı bana da eşime de genetik tahliller vs sonrasında pıhtılaşma faktörlerimde sıkıntı olduğu saptandı şimdi oksapar ve ecopirinle devam ediyorum.Cok zor bir süreç yaşmamışsınız Allah yardımcınız olsun.Ama her şey de olduğu gibi evlatta zamanını nasibini bekliyor bolca dua edin ve gerekli taramaları doktorunuzla görüşerek yaptırın