gulkilickiyar Mrhb şeker takibi yaptırıyo doktorum aclık hep 100 ün üstünde toklukta 140 160 arası normalmı sizce
cLearQueen gulkilickiyar aclik en fazla 95 tokluk en fazla 140 olmali endokrine gidin insulin falan baslar
fairytale_ gulkilickiyar benim doktorum aclık 100 altı olsun demıstı tokluk ise 140 altı olsun demıstı şuanlık bende takıp yapıyorum bakalım ne olucak
Bihterrr gulkilickiyar normal değil özellikle açlık. Açlık üst sınır 90 tokluk ise 140 olmalı ilk 1 saatte
gulkilickiyar Se11 ne sabah ne akşam aclık 100 ün altında olmuyo öyle aralarda bişey yeme huyumda yok
gulkilickiyar cLearQueen önceden böyle bişeyim yoktu şeker yüklemesini kabul etmedim o zmn bir hafta şeker takibi yapalım dedi oyüzden ölçüyorum
CeylanAk gulkilickiyar zaten gebelikte gelişen bir durum gebelik şekeri bende kararsızdım yaptırdım ve şekerim çıktı iyikide yaptırmışım diyorum şimdi bundan sonrası belkşde dha iyi olacak benimn temkinli olucam yüklemeye bu kadar olumsuz bakmayın
Kbr6134 Benimde açlık hep 100 üstü çıkıyor ama tokluklarım normal çıkıyor sanırım akşam yediklerimiz etkiliyor
gulkilickiyar Kbr6134 akşamda yemem anca çay içeriz eşimle 8 9 gibi en fazla abur cubur tarzıda yemem sevmem limonlu çay içerim sadece
cLearQueen gulkilickiyar cogumuz zannetmiyoduk malesef.. tatlı yemekle alakalı bisey degil mesela ben agzima kola cikolata tatli baklava falan sürmem ama sekerim cıktı… seker hastaligi cok garip bisey benim 50 kiloyla gebe kalan arkadasimda bile cikti
Kbr6134 gulkilickiyar siz elinizden geleni yapın beslenme konusunda daha vaktiniz var ben 38 haftalığım ve şekerim olduğunu 32 haftalıkken öğrendim bide kafaya çok takmamak gerekiyor o bile çok etkiliyor
fairytale_ gulkilickiyar şekeriniz mi var acaba yüksek cıktıgına göre gecmıs olsun benımde cıkmasın dıye doktor dıkkat et yedıklerıne dedı ama nasıl yapıcam bilmiyorum