MollyCo Kızlar Selam, 15 gün önce kimyasal gebelik olduğumu öğrendim. Beta Hcg 6. Hafta icin 238’di. Vajinal ultrason yapıldı, kese ne tüplerde ne de rahimde görünmedi. 5 ün sonra regl oldum beta hcg 81 cıktı hatta bugun 13. Gün ve hala lekelenmem var. Doktor sıfırlandı mı diye kontrol etmek icin tekrar beta istedi. Sabah kan verdim sonuc 106. Düşmesi gerekirken neden yükseliyor? Daha önce hiç böyle bir şey yaşayan var mı? İlla operasyon mu geçirmem lazım? 😔
minnosbirkiz MollyCo çok geçmiş olsun, değeriniz plato çizmiş, düşüp geri yükselmiş, hiç istenilmeyen bişey, bu tabloda genelde dış gebelik oluyor, düzenli takip ettirmenizde fayda var
_Mother_ MollyCo 2 günde bir kan verip takibini yapın kimyasal gebelikte düşüş tek olur yükselme beklenen bir durum değil dış gebelik olabilir çok geçmiş olsun karın ağrın ve lekelenme varsa mutlaka takip et
minnosbirkiz MollyCo dış gebelik yaşamış birisi olarak tecrübeli sayılırım, maalesef değerin yüksekliği veya düşüklüğü önemli olmuyor, çizdiği tablo önemli, yükselip, düşüp, sonra bir daha yükselmesi dış gebeliği düşündürüyor 🥺 inşallah yanlış ölçüm felandır
_Mother_ MollyCo takibini yap yine de aksatma ben kimyasal geçirirken 2 günde bir aynı saatte kan veriyordum bu şekilde geçti süreç hemşireler artık tanımıştı beni
_Mother_ MollyCo hayır düştü benim hiç yükselmedi sonuçlarım sırasıyla bu şekilde idi 11 25 60 400 sonra kan vermedim 1 hafta sonra muayeneye gittim kese görünmeyince doktor beta istedi 150 ye düşmüştü sıfır olana kadar 2 günde bir kan ver dedi sonra da düştü zaten 96 50 15 0,2 diye
minnosbirkiz MollyCo Allah korusun olumsuzu çekmeyin, erken dönemde iğnesi var, onu yapınca değerin düşmesi bekleniyor, son çare operasyon olayları, hiç onu düşünmeyin şuanda