Merhabalar pazartesi günü 37+1 günlük oluyoruz ve serklaj dikişi alınacak, ilk gebeliğim ve doğum başlangıcı ile ilgili soru işaretleri oluşuyor, dikiş alındıktan sonra doğumu başlayan anneler bilgi verebilir mi yaklaşık ne kadar sonra başladığı ile alakalı. Çok teşekkür ediyorum 🌸