bebegimolacak postlarınıza devamlı rastlıyorum. Haftaya doğumum var bizzat size de dua edeceğim. Bu kan testi negatif çıksa bile -inşallah pozitiftir- dilerim gecikme bişeylere sebeptir ve bi sonraki ay hamilelik haberinizi buraya post olarak atarsınız🫶🏻 çünkü ben ilk gebeliğimde alakasızca bir gecikme yaşamıştım ve sonra regl olmuş o reglimde son reglm olmuştu bi sonraki ay hamileliğimi öğrenmiştim☺️🤲🏼 dilerim gönlünüzce olsun