Kızlar selam. Fmf hastaları olarak gebelikte kolşisin içimine devam ettiniz mi? Kimi doktor iç zararsız diyor kimi doktor da içme diyor, 17 haftalığım ilk ay günde 2tane içtim ama gebeliği öğrenince bıraktım bu sefer de Crp değerim yükseliyor devamlı. D sınıfı ilaç olarak geçiyor prospektüste hamileler içmesin vs deniyor ama kimi doktor iç hiç bi zararı yok diyolar ben anlamadım…