smsmzyc Bir ay sonra prima bebek bezi hediyelerim benim de geldi çok güzel kokuyor bezler hahhaa😂 Teşekkürler Prima 🥰
Purple Yenievlianne bnim adina ustedgim geldi esimin adina gelmedi bu nasil oluyo acaba geldi bn mi bilmiyorm adresleri ayni vermstik
Mevaninannesiii Dilekerdgnn nerden bilcekler doğum yapıp yapmadıgını 😂😂 allah seni sayende kahkaha attım😂
Mevaninannesiii Dilekerdgnn yok artık sitede kampanyalar kısmı canım. Zaten 8 adet yolluyolar o da kmseyi zengn etmiyo😂😁
2prenses_masal-oyku Dilekerdgnn verdikleri bi pakette 4 adetmiş kuzum olsa nee olmasa ne ki 😕 bende sevinmiştim paket gönderiyolar diye ama öyle değilmiş bi 4 1 beden 1 dört 2 beden gönderiyolarmış oda adet olarak
Selimunl Bende yaptım oldu gönderdiler 2 haftaya. Dip not vereyim üye olurken bebeğin doğum tarihi giriliyo ne kadar erken yazarsanız o kadar çabuk geliyo mesela ben nisanda doğum yapacağım ama üye olurken ocak yazdım çabucak geldi. Aynı hanede 3 kişinin adına üye oldum toplam 23 adet bez geldi🙊
Dilekerdgnn Selimunl ooo çokk mantıklı bizim aile kalabalık hepsinin adına yaparsam köşeyi dönerim artık😂😂
Selimunl Dilekerdgnn mail istiyor kafadan mail atsanız bile oluyo😀 3 yaşındaki oğlumun adına bile geldi