b-bg benimde uyku düzenim çok beter oldu artık gece uyuyamamaktan gerçekten bıktım . Benim ellerde uyuşukluk karıncalanma yani çok fazla sabah öyle uyanıyorum geçmesini bekliyorum . Ev işi de eskisi gibi pratik yapamıyorum uzun sürüyor yavaş yavaş . Benimde 22. Haftaya kadar pek bi şikayetim yoktu suan 25+1 artık birçok şey oldu tabi . Bel ağrım da var biraz tabi herseye rağmen şükürler olsun o ayrı 😊 suan saat 4 olmuş sabaha karşı kıpır kıpır 😂