Dilra Arkadaşlar şuan devlet hastanesine gidiyorum allah izin verirse bu aydan sonra ķüçükköy başarı hastanesi selime hanima geçicem 19 haftalik hamileyim ve bu zamana kadar eşimle hic doktora gidemedik İş saatleri 08.00 17.00 ve 18.00 da evde oluyo patronundan hic izin alamadı özele gecicegim icin 18.30 da bakma durumu varsa bu bizi cok mutlu eder çünkü bu durum ikimizide çok üzüyo saatler hakkinda bilgilerinizi bekliyorum🤗
Sedalii Dilra tavsiye etmem özellikle hastaneyi para tuzağı, sezeryan yapalımda ne olurda olsun diyolar .
Masal03 Canım benim başarıdaki kadın doğumcuların çoğu malesef ki 9-5 çalışıyolar genelde ama haftada 1 gün gececi oluyolar arayıp bilgi istee
Sedalii Dilra selime hanıma ben daha onceden gitmiştim, gebelik için değil, tatlı dilli bı kadın fena sayılmaz ama gebelikte nasıl bilmiyorum kötü bişey diyemem
Sedalii Masal03 valla canım 4 tane arkadasım orada doğum ysptı hep sezeryan bebek kilosunu bile bahane edip sezeryana alıyolar , son dk kordon dolanmış diiyip aldılar bi arkadasımı biraz araştır derim
Dilra Sedalii en iyisi biraz soruşturup araştırmak bende normal istiyorum ama rabbim hangisini nasip eder bilemiyorum
Dilra Bsraydin ben doğumu devlette yaptım istanbul mevlana mahallesi fizik tedavi hastanesinde hastanedende veee doktorlarimdan da cook çookk memnun kaldım allah razı olsun hepsinden dogum yaptiktan sonra happy mom u silip kids e gectim ve şuan tekrardan hamileyim ve geri yukledim dedigim gibi ama her doktorda bir olmuyo bana iyileri denk geldi şükür rabbim herkezi karşılastirsin