33 haftadayım. Normalde 8 kilo almıştım ama bu sabah bir baktım 1.5 kilo zayıflamışım. Normal mi ya. Göbeğimin büyümesindr sıkıntı yok geçen haftaya göre büyüdü bebek haraketleri de şiddetlendi ama ben zayıfladım şimdi de. Zaten 32 haftada bebişimiz 1800 gr dı. Korkmaya başladımmmm