Öncelikle burda yazılanları okuduğum için şehir hastanesine hiç gitmedim. Tekden özel hastaneye gidiyordum doğumda orda planlıydı fakat doğuma yakın günlerimde bende kan seviyesi düşüktü bir türlü yükselmiyodu olan kan seviyeside düştü ve bazı problemler ortaya çıktı bende..Dediler kan takviyesi yapılacak kan ünitesi olan bir yer olursa iyi olur diyip şehir hastanesine yönlendirdiler beni.
Ben çok korktum hem şehir hastanesine gittiğim için hemde olacak problemleri söyledikleri için ..
sezeryan olmak istiyorum ozaman dedim doktorlar normal olursan senin için daha iyi sezeryan daha riskli dediler yatışım yapıldı ama ben hala sezeryan olmak istiyorum diye ağladım 🤗 korkuyorum dedim.
Allah razı olsun ismini unuttuğum ebeden.. Rabbim hayırlı evlat nasip etsin gönlünden geçen ne duası varsa kabul eylesin Rabbim.
Ben son ana kadar yapamıcam diyip ağlarken benim başımda yaparsın yanındayım diyen bir vicdanlı ebeydi..
Pazartesi 23.30 da yatışım yapıldı salı sabahı 02.13 te doğumum gerçekleşti çok şükür 🤗
Yani diyeceğim o ki hastane farketmez Rabbim vicdanlı gönlü güzel insanlarla karşılaştırsın bizleri.. ❤️