Hnfcls Eeeemeeel çok kötü gidiyor yemek yiyemiyorum mide bulantısı ögürmek felaket yani inşallah çabuk geçer Bu dönem
Iraz Eeeemeeel 6+4 üm tek belirtim halsizlik ve göğüs hassasiyeti başka bişi yok burnum hep tıkalı zaten
Sinemce1 Eeeemeeel 6+4.. hayatım kaymış ve bitmişim gibi hissediyorum. Mide bulantım geçmiyor sürekli bir şeyler yemem gerekiyor kusmamak için. Bebeği de gördük kalp atışını da duyduk ama ben gerçekten iyi değilim. Enerjim 0 yerimden kalkmak istemiyorum benim gibi olan var mı
Ebrar3535 Eeeemeeel bizde 6 olduk ama sadece kasık ağrısı bel ağrısı ve açlık var doymak bilmiyorum nolmal mi
Nurbl Keseyi gördük çok rahat yoğun belirtiler yok halsizlik oluyor zaman zaman inşallah 2 hafta sonra bebeği görmeye gideceğiz 🌼🌼 sende belirtiler var mı
Eeeemeeel Şukur bende hic belirti yok sadece acayip yemek yiyorum okadar baskada sukur olsun agrim mide bulantısı yok
Baharer321 Canlar yarın tam 6 haftalığım kese göründü bebe görümedi bugün 2 hafta sonra gel dedi sizdede yaşandımı🥰
aylinnntrhn Baharer321 ben de pazartesi gideceğim 6 haftalık oluyorum o gün görürüm sanıyordum ilk bebeğimi 6+3 görmüştüm 😇 özele mi gidiyorsunuz
Melike1001 Baharer321 5+3 te keseyi görmüştük iki hafta sonra gel dedi 7+4 te hem miniğimi hem de kalp atışını duymuştuk. İnşallah sizde o günleri görürsünüz ve bebeğinizi görürsünüz 🥰 çok güzel Bi an yarında inşallah 9 haftalık oluyoruz biz 🥰
Baharer321 aylinnntrhn ohh maşallah yaa yerim benimde kese 18 mm ama bebeği görmedi 14 gün sonra gel dedi herşeyini görürüz normal heralde daha yarın 6 hafta olucak
Fatmagvn Sinemce1 bende de tam saydıklarınız var. Sabahları kolumu kaldıracak halim olmuyor, sürekli uykum geliyor, midem bulanmasın diye sürekli yemek yiyorum, hiç enerjim yok. Allah’ım yardım et🤲😳
Eeeemeeel Benim tatlı krizinden baska birseyim yok 2 oglumda eksi yemekten mide bulantisi kusma yiyemezdim