Kızlar şuan sehir hastanesindeym doktor muayene etti bende işte 2 hafta önce plasenta yaşlılığı gözüktü hocam dedim bı sıkıntı varmı dedim yok dedi ama başka bı doktora gonderdi oda muayene etti ve 2 hafta sonra kontrole gel dedi bı sorun var ama söylemediler ama egerki önemli bişi olsaydı da riskli gebeliğe yonlendirirdi dimi? Şuan tek başıma oturdum ağlıyorum herşey üst üste geliyo kendimi çok yalnız ve kötü hissediyorum