Hka_hilal Denizpak sabırlar diliyorum rabbim bebeğinizle sizi miadında kavuştursun inşallah 🤲🏽 hepimize rabbim 37’leri geçmeyi nasip eylesin. Gerçekten bu şekilde hamilelik zor ve büyük imtihan rabbim hepimize kolaylaştırsın 🤲🏽💕 sağ salim her şeyi tam ve sağlıklı olacak şekilde kucağımıza alıp bizimle birlikte taburcu olup eve gelmeyi nasipmeylesin 💕🤲🏽🤲🏽
Denizpak Hka_hilal amin iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim hep beraber göreceğiz ben inanıyorum bizde buraya güzel hikayelerimizi yazacağız okuyanlara hep umut olacak inşallah ❤️🥰
Bidemet Bizde 29 olduk🙈🧡 cok şükür suan hersey yolunda,bazen ara ara karın ağrısı kaburga ağrısı oluyor onun dışında iştahım cok açık 🥲 ogluşumun beşiği kiyafetleri falan hep hazırladık yıkayıp utulenip yerlesek🫠