Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız gerçekten 🙏 bende durumlar vahim dün gece şiddetli bel ve bacak ağrısı ve ateşle hastaneye gittim covid olmuşum maalesef dünden beri uyku uyuyamadım çok şükür bebekler iyi dedi doktorlar ama yinede çok endişeliyim hiçbirşey yiyemiyorum ve belimin ağrısından yataktan bile kalkamıyorum lütfen dua edin sağlıkla gelsinler bebeklerimiz bu acılara da razıyım annelik gerçekten çok zormuş şimdi anladım 😞🙏