Festinalente Seydanuurr4 normal bence az değil hatta bir hafta öndedir bende 27 oldum çarşamba gıdıcem bakalım kaç cıkacak
Gayearasatalay Seydanuurr4 ay bence çok iyi ben de 27+2 yim çarşamba randevum var bakalım benim kaçççç
Seydanuurr4 Bebekveben gecen ay 2 hafta öndeydi bu ay bir hafta cıktı kendi doktorumun cihazı ile baska doktorun ölcümü cok farklı cıkıyor
Rabia5115 Bende 24 haftyaım aslında doktır 25 dedi hatta gebe kartıma ac ye 26 yazmış 800 gram az bnce ama önden gidiyoruz dedi