Meltemdura Merhaba arkadaşlar ıkı düşüğüm oldu bu hün rahim filmi cekıldı hafif derecede arkuat uterus var dıyor bılgısı olan varmı amelıyatlık bır durummu
bboran Meltemdura hafif düzey yazıyorsa ameliyatlık değil aslında. Benimde hafif düzey arkuat doktorum 2 düşük yaparsan ameliyat gerekebilir demişti. Sizin iki düşük olmuş daha filmden önce düşükler için sebep ne acaba arkuata mı bagladı doktor
Hediye42 Meltemdura merhaba benim ki öyle kalp şeklinde yani kanamali gebelik geçirdim ilkinde 39 da doğurdum şimdi 14+6 oldum yine kanamalı geçiriyorum nasip
Meltemdura Sonucunu salı göstercem tabı eşinin spermınede bakıcam dedı eşiminde morfolojısı bozuk bakalım ne dıyecek
Hediye42 Meltemdura hafif dediler ben film cekinmedim hamile kaldıktan sonra öğrenmiştim ultrasonda hafif dedi doktor