Hâla regl olamadım normalde gecikmez 1 hafta gecikti. Regl olcam gibi sancım oldu akıntım oldu hepsi geçti gitti. 3 gün önce test yaptım negatif çıkmıştı acaba kan versem mi, negatif görmekten korkuyorum😔 not:stres yapmadığım bir ay çünkü aşılamaya başlıcaktık ondan geciktiğini düşünmüyorum