Nesriiin Merhaba Arkadaşlar♥️ Eğer kızım olursa adını Nilay koymayı düşünüyorum. Ama ikinci bi isimde olsun istiyorum. Uyumlu isim varsa yazarsanız çok sevinirim♥️