Merhaba arkadaşlar birşeyi merak ediyorum aranızda bilgilendirecek birileri varsa çok sevinirim. . Özel bir hastanede gebelik takibimi yaptırıyorum ama bir arkadaşımda Dediki. Ne olur ne olmaz devlette de açık kaydın olsun . Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda sizin takip sisteminiz nasıl 🥰