Merhabalar, 2 gündür grip oldum sürekli hapşurma, burun akıntısı var. Acile gitmeyi düşünüyorum ama art arda sürekli hapşurduğum için bebişe de bakılmasını istiyorum. Özel hastanelerin acillerinde ultrasonla bebeğe de bakıyorlar mı acaba böyle durumlarda?