Benimkide hep sinirdaydi suan 37+2 olduk halada fazla.seker yuklemesi yaptiricaktik 27.haftada ama aclik sekerim yuksek cikinca yapmadilar 1hafta boyunca hergun 4 kez aclik tokluk olcmeme ragmen bidaha hic yuksek cikmadi aksine dusuk cikiyo doktorum bu dalgalanmada seker dedi oyizden sekerli ve karbonhidrat tuketmeden devam ettim gerci basindan beri akdeniz tarzi besleniyodum kilo almama acisindan.korkmayin yani bisey olmaz