MorKelebek54 Teslimenursevil seni hic unutmadim. Şu forumda cok kez gordum mucadeleni. Hatirlarmisin beni bilmem. Ozelden de cok konustuk. Rabbim tez zamanda nasip etsin insallah sana🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
br2023 Teslimenursevil İnş olumlu sonuçlar alrsn çatlatma iğnesi fln hiç bilgim yok bilgisi olanlar umarım yorum yapar.
Teslimenursevil Ebbruc evet küçük ama boş geçmekte istemiyorum bi kaç kişide yazmış vurulan ve olumlu sonuç alan
Teslimenursevil orkidemm_ iğneyi vurduktan kaç saat sonra ilişki oluyordu unuttum ben onu bilginiz var mı
Teslimenursevil Ebbruc aşılama denemedim 2 defa tüp bebek denedim 4 aydır tedavi görmüyodum aslında bırakmıştım 10 kilo verdim dedim tekrar deniyim bi
Ebbruc Teslimenursevil benim arkadaşımda 3-4 kere çatlatma denedi olmadı sonra aşılama yaptırdı tuttu, hatta bende şubatta denedim çatlatma iğnesi olmadı 2 ay sonra kendiliğinden oldu. Rabbim en hayırlı zamanda kucağını doldursun inşallah 🙏🏻
Teslimenursevil MorKelebek54 hatırlamazmıyım canım amin inşallah kuzum zaten 2 ay daha ilaç sonra olmazsa birakıcaz tek çarem tüp bebek kalıyo tekrar tekrar onu denemekten baika çarem kalmıyor
MorKelebek54 Teslimenursevil hayirlisiyla insallah tul bebege gerek kalmadan gelir bebis. Hep dualarimdasin 🤲🏻🤲🏻
Teslimenursevil Bilge-96 adetin 16. Günündeyim bugün hafta sonu giriyor ovülasyonla takip ediyorum yine ama vurulmayı düşünüyorum
Bilge-96 Teslimenursevil siz bilirsiniz :) sorması ayıp ama çatlatma iğnelerinin fiyatları ne durumda 😅
Teslimenursevil Ebbruc tüp bebek bile yaptırdım tek sorın pcos olmam olmuyor her yolu deniyorum tükeniyo insan bi vakitten sonrada o yüzden bu ay kullanmışken 14mm bile olsa bunu değerlendirmek için iğne kullanmak istiyorın