Kızlar salı günü gecesi suyum geldi hemen hastaneye gittik açılma sıfır nst den baktılar hafif sancı çıkıyor ama açılma yok 3 gün aynı şekilde hastanede kaldım. 35+2 yim şu an. Doktor 1 hafta daha beklemek istiyor çocuk iceride ne kadar dursa kâr diyor. Sezeryana alınmak istedim almadılar. Eve geç 1 hafta dediler. Ara ara yine suyum geliyor. Ama sancı ve açılma yok. Bazen hafif karnımın altında ağrı hissediyorum. Çocuğun kasılmalarından dolayı. Şimdi de evde bekliyoruz