123kruvasan Beklenen adet tarihinden 3 gün önce test yaptım ve negatif çıktı 4 gün geciktim şuan karın ağrım ishal var göğüslerimde de hafif dolgunlaşma var 2 gün önce sakinleştirici serum yapmıştım onun da etkisi olabilir mi gecikmeyle hamile olabilirmiyim
ysmlvt 123kruvasan benim de şuanda 4 gün gecikti. 2 gün önce kaset test yaptım negatif çıktı. Acaba şimdi kaset test veya erken gebelik çıkarır mı ?
arinmommy 123kruvasan memelerde şişkinlik ve hassasiyet sürekli var regl olcakmisim gibi ağrı günde 1 saat oluyor geçiyor bir de bacaklarım ağrıyor? O bununla alakali bı belirti mi bilmiyorum
Aslaninannesi_ ysmlvt hayır ama doktor çok küçük olduğu için betan ve idrarda az çıkmış dedi düşün 2 haftalıktı çok erken öğrendim 😀