Kizlar 39+5teyim normalde yarin dogumum var ama bu sabah uyandigimda iç çamaşırım ıslaktı. Fakat aşırı tuvaletim gelmişti sıkışmış uyandım, bir de bayagi terlemişim. Sonra duşa girdim ama suyum gelmiş midir nasil anlayacagim? Veya su bile olsa sancimi mi beklemem gerekiyor hastaneye gitmek için, yoksa şimdi tedbir amacli gitmem mi gerekiyor anlamadim