kamergg  yorumlayabilir misiniz sancı nerde görünüyor
Desidaaa Şu alttaki kısım sancıları gösteriyor 40 ın üstünü doğum sancısı diyolarlar sizin bazı yerlerde çıkmış ama bebek kalp atışı da yükselmiş hareketlenmiş yani ondan mı öyle çıkıyor onu bilmiyorum ama tam