ssevv41 Elimde şöyle korse var biz eczaneden almıştık iyi bir marka ama bel amalşyatı için alınmıştı bence lohusa korselerineen bir farkı yok sizce de öyle mi almama gerek yok diye düşünüyorum 
br2023 ssevv41 Bunu taktım ben hiç rahat edemedm bide göbeğim daha 5 aylık gibiydi o zmn açılıyordu yada ben kullanmasını beceremedim bilmiyorm. Çıtçıtlı olanlar kolay açılıyor bence hani sütyenin arkası gibi kapananlar varya onlar daha iyi☺️