Baharer321 Kızlarr 5+6 haftalık gebeyim bugün gittim kesesini gördüm rahime oturmuş kese 18 mm ama bebeği göremedik normalmi doktor 2 hafta sonra gel dedi 🫣
Canan2625 Baharer321 daha çok küçük annesi kese 25 mm olunca görünmüyorsa o zaman boş gebelik diye biliyorum bi hafta da daha bekleyin tekrar gidin bebek kalp atışını duyarsınız inş
Nazli1334 Baharer321 Cnm 5+6 da gittim ben karindan keseyi ve yolk saci görünüyordu 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı bakalım gidicez bu hafta inşallah
Sevda99 Evet bu normal bir durum bebek kendini 8. Haftadan önce gosteremeyebilir içinizi ferah tutun 😊🌸
Aslaninannesi_ Baharer321 evet doğru ama 2 hafta sonra gidin garanti olsun o zaman kalbini de dinlersiniz
Baharer321 Canan2625 2 hafta sonra gel dedi özele gidiyorum ben ama 1 hafta sonra devlete gitcem bakalm dayanamam 2 hafta dlldleööd