Merhaba arkadaşlar ovulasyon testi kullanıp hamile kalmak istiyorum 2. Çocuğuma..
Fakat nasıl kullanacağımı bilmiyorum
İki çizgi de kıpkırmızı olunca mı değerlendiricem yoksa silikleşmeye başladığı gün mü?
Silikleşmeye başlayınca çatladığı anlamına geliyormuş
Ee iki gün peş peşe değerlendirme şansımız yok eşimin işi dolayısıyla.
Yumurtlama günü mü değerlendirilmeli çatladığı zaman mı bu ovülasyonun mantığı ne lütfen yardımcı olun tecrübeliler?