Hanımlar dün acile gitim rahim ağzın incelmiş dedi şu an 39+6 haftalığım doktoruma söyledim doğum için 41 kadar beklicek miyiz rahimin incelediği için beklemicez dedi pazartesi mutlaka gel dedi sizce pazartesi yatış verilir mi doğum olur mu yada bunun bir riski falan var mı acaba bilgi verirseniz çok mutlu olurum🥰