Bayanminyon07 Kızlar baby plus canyon marka travel sistem araba alan varmı nasıl memnun musunuz e-bebek te gördüm güzel göründü ama kullananlardan fikir almak istedim nasıl sizce ??😊😊
Seyma95 Bende dün gördüm çok beğendim sürüşü flan çok rahattı çok şık duruyordu dayanamadım aldım 🤷♀️ aslında travel almıycaktm ama bu çok hoşuma gitti inşallah kullanımından da memnun kalırım ☺️
Bayanminyon07 Seyma95 bende aliyim o zaman çok bgendim görünüşü de öyle bir fikir almak istedim e-bebek ten aldinz dmi sizde 800 liraydi
Seyma95 Bayanminyon07 evet aynen e bebekti zaten bu ürün önceden sadece internet sitesinde satılyomş salı günü mağazalara gelmiş o yüzden fiyatında indirime gitmişler ama orda çalışan kız büyük ihtimal tekrar 1000 olur dedi yeni geldi için böyleymiş
Dilefruz Benimde yakınım kullanıyodu sordum hiç memnun değil e bebek asla arkasında durmuyo dedi ilgilenmiyolarmış şikayetlerle daha bebek bir yaşına gelmedi kumaşı hemen yıpranmış ayak koyduğu yer ve taşıması çok zor dedi tek başına özellikle bende vazgeçtim almaktan bencede çok şık indirimdeyken alacaktım ama malesef