Gozdeeeg
Canım bende 31+4üm sancım yok ama 30+2 de 2cm açıklığımın olduğunu öğrendim yatış yaptım hastanede 1hafta sonra 1.5 cm ölçüldü taburcu edildim bugün 2 cm ölçüldü tekrardan, erken doğum riskim var, kasımı görebilecekmiyiz bilmiyorum ama ihmal etme sancım varsa git bi Dra çünkü sancılar kasılmalar açıklık yapıyormuş, benim olduysa da hissetmediğim için açıklığımın olduğunu fatketmedik