Zeh- İyileştim sayılır ama öksürüğüm tam geçmedi ve bazen öksürünce kasıklarıma sancı saplanıyor korkuyorum bebeğe bir şey olmuş mudur diye 11. Haftadayım şu an
Merve-metin Zeh- canım ben dün oldum kafamı kaldıramıyorum ama bişey olmaz ilaçta vermiyor doktorlar dün gittim acile parol serum yapıp yolladılar böyle iyileşecez bende de öksürük var