Merhaba kızlar ya kafama takılan bir durum var yine doğum yaklaştı 2.gebeliğim 36.haftadayım şuan. İlki 41+3 te bebek kanala girmediği için sezaryenle olmuştu. Çatım dar değildi oğlumun kafası büyüktü biraz sanırım 😂 doğumu başlatmamıştı. Şimdi doktorum çatın dar direkt sezaryen yapalım diyor ilkinde çatı müsaitti oysa.
Derdim illa sezaryen ya da normal olsun değil. Hissettiklerim yaşadıklarım belirtiler vs ilkinde çok çok farklı. İlkinde hiç sancı hissetmedim canım yanmadı bile. Şimdi neredeyse hamileliğimin başından beri kasılma ve sancı var nefesim kesiliyor sancı geldiğinde. İki gündür pelvik ağrısı da başladı.
Yani psikolojimi normal doğuma da hazırlamadım zaten olmaz bir kere sezaryen oldum diye. Ama bu işler belli de olmaz birden başlar doğum normal devam eder diye de tedirginim hazırlıksızım. Sezaryen doğumda gün verip erken alıyorlar onu da istemiyorum. Çocuğum normal gelmek istiyorsa buna engel olmak da istemiyorum. Farklı doktorlara da dnaışmak istiyorum kafam çok karışık yaşayan bilen var mı bu durumu ne yapsam neye odaklansam neye hazırlasam kendimi sizce? Kasılmalarım ağrılarım kafamı çok karıştırıyor. İlk gebeliğimde normal doğuma kendimi çok hazırlamıştım olmadı sancı hissetmedim şimdi ise tam tersi. Doğurur gibiyim her sancıda.
Akıl verin 🥲