Merhaba
Bir süredir ayakta kalırsam ufak lekelenmem oldu doktor istirahat ve progesteron başlatıldı
3 gündür sabahları kahverengi leke devam etti hala ağrım ve bu sabah kanama devam ediyor
Bu sabah yaklaşık 3 avuç kadar kanama ( rengi bordo kırmızı arası) geldi
Taze pembe kan gibi değil bordo
Doktorun için rahat edecekse gel bakalım gibi bir yanıtı oldu çok rahatsız oldum.
Hamileyken adet gibi kanamam var sürekli doktora gitmek isteyen biri değilim dikkate alınmamak üzdü.
Sizce ne yapmalıyım haftaya işe başlamam gerek 4 günlük raporum bitiyor :(