ayse-52 Sezeryan olacağım kızlar ikinci gebelik ilk özel de olmustu devlet hastanesinde sezeryan nasıl acaba olup ta memnun kalan varmı
Sevdanaz Ben devlette oldum doktorum çok iyiydi onun sayesinde çok kolay atlattım memnun kaldım genel olarak hemşireler de çok ilgilendi
BetulSahin5444 Açıkçası ameliyat olduğu için arada hiç fark yok isterseniz özel oda için talepte bulunun tek kişilik odalar ücretli oluyor geceliği ne kadar bilmiyorum Hastaneye gidince sorcam bende üçüncüyü devlette olcam ikinci de devlette olmuştu