Gulsemin6155 korkunu o kadar içten hissediyorum ki 5+3 te gittim sadece kese vardı eve gelene kadar hıçkıra hıçkıra ağladım iki hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi doktor bu cümle benim hayatımda çok önemli yer edindi. İlk hamileliğim de de böyle demişlerdi iki üç gün sonra kanamam oldu ve düştü ki sonradan doktorum dedi dış gebelikmiş diye tabi sonradan buldum bu doktorumu şimdi yine ona gidiyorum. Şimdiki hamileliğimde kalp atışını duyana kadar geçmedi korkum. Ama şimdi inanıyorum ki biz birbirmizden destek alıp büyüyüp doğacak. Sende öyle yap önce Allah a dua et sonra da bebeğine güven 🥰