40+2 olduk yarın kontrolüm var, suni sancı mı teklif eder yoksa direk sezeryan günümü konuşur bilmiyorum aslında normal istiyorum ama süreci uzattıkça oğluşa zarar mı veriyorum diye korkuyorum çünkü anne karnında kaka yeme ve hareketsizlik gibi şeyler bu haftadan sonra daha çok oluyormuş hamilelik başından beri yaşadığım en zor en kararsız dönemlerden birindeyim 🫤 bu aralar pek uyuyamıyorum çünkü hep onu kontrol etmek durumunda hissediyorum yarın ki kontrolüm de uzatma olmaz sanırım 🥹