Kizlar pazartesi kismetse doğum yapacağım. Fakat buyuk talihsizlik ki hasta oldum. Bogazim gıcık yapip beni oksurtuyor ve tam duzgun nefes alamiyorum burnum tikanik akiyor ama gene de normal zamanki gibi acilmiyor. Anestezi doktoruyla görüştüğümde direk hastamisin diye sordu ve pazartesiye kadar gecmezse genel anestezi yapamayacagini, uyanirken solunum sikintisi çekebileceğimi bu yuzden de spinal olmasi gerektigini soyledi. Bu sekilde son anda hasta olup spinal dogum yapan var mi? Kafama cok takiliyor tam dogum aninda öksürmeye başlarsam ne olucak bir suru soru var kafamda 😔