Merhabalar arkadaşlar 4 eylülde doğum yaptım bebeğim prematüre doğdu doktor aptamil prematil mama aldırmış küvözde kalmıştı birkaç gün onu vermişlerdi anne sütüne ek hala daha kullanıyorum o mamayı ama bebeğim sanırım kabız oldu gaz çıkarıyor ama dün akşamdan beri kaka yapmıyor. Ağlama krizlerine giriyor ama kaka yapamıyor yavrum bu tarzda sorun yaşayanınız oldu mu? Nasıl çözüme kavuşturabilirim acaba bu durumu?