Deletedmom2232 hayır kesinlikle kalmıyor ben sirkeli suda beklettikten sonra bir de bol suyla yıkıyorum en azından içim rahat ediyor. Birde doktorum da kesinlikle yeşillikleri sirkeli suda bekletmeden yeme demişti dışarda da kesinlikle çiğ sebze yemiyorsun diye uyarmıştı.