68pembemavi01 Hayırlı sabahlar hayırlı cumalar kızlar,sizden dua istiyorum Kızıma hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağıma alım. Birde normal doğum yapabilir miyim.doktora onu da soracam. Bugun gidecem sonuçları göstermeye inşaAllah 🤲
bhtrolcay 68pembemavi01 hayırlı sabahlar canım,daha önce kan testlerinde de yüksekmiydi ? Morelini bozma son haftalardasın Rabbim kolaylığını versin.. sınırdan yüksekmi
68pembemavi01 bhtrolcay Valla bilmiyorum ki canım.evet önceki testlerimde de yüksek çıkıyordu. Hızlı çalışıyor dediler. Tek sağlımız yerin de olsun sezeryan derse yine olurum.