Hemen gidin hamileligin her ayında olan lekelenme çok önemli malesefki 3 ay bitmiş ama 3 aydan sonrada kayıplar olabiliyor hiç beklemeyin benimde olmuştu 16 haftalıkken gittim rahim agzım kısalmaya başlamış rahim agzı yetmezligi oldugu söylendi 20 haftya kadar takipte kaldık 20 haftda 14 mm düşmüş ve hunileşme varmış acil serklaj oldum
Sizinki belki önemli deildir ama olsun mutlaka gidin