17+5 teyim. Zaman zaman sertleşen yer de değişiyor bebekten dolayı desem henüz bunları yaşatacak kadar küçük. Genellikle göbekten 4 parmak altı ve kasığa yakın yerler. Kabız değilim şükür her gün tuvalete gidiyorum ama gaz problemim var çıkaramıyorum bazen. Ama öncesinde gazım olduğunda da karnım şişerdi alt karın ne alaka diyorum. Yaşayan var mı normal mi acaba ?