Burcinkmslgl Arkadaşlar merhaba sezaryan günümü aldım pazartesi geliyor paşam korku ve heyecan bir arada 😉 Sezaryan yapanlar nasıl oldu sıkıntınız oldu mu tavsiyeleriniz var mı bana 😉😀