Kızlar merhaba 26 haftalık gebeyim şiddetli kanamayla bir haftadır hastanede yatırılıyorum kanama plesentadan sızıyor diyorlar almadığım tedavi kalmadı iki gündür kanamam durmuştu dün gece kanamayla beraber kocaman bir parça düşürdüm doktorumu aradı hemşireler ben Plesenta parçaları sandım hatta, doktorumda böyle yoğun kanamalardan sonra orda biriken pıhtı olduğunu söyledi, bebeği şu an alırsa yaşama imkanı yok mecbur bekleyeceğiz dedi böyle durum yaşayan var mı